اخبار و مقالات

اپلیکیشن همراهان جوان

اپلیکیشن همراهان جوان

اپلیکیشن همراهان جوان منتشر شد! با اپلیکیشن همراهان جوان، بزرگترین فروشگاه کتاب‌های کمیک را در جیب‌تان داشته باشید! از این پس می‌توانید بزرگترین فروشگاه کتاب‌های

ادامه مطلب »
همه چیز درباره شمشیر نوری جنگ ستارگان

همه چیز درباره‌ی شمشیر نوری

از نگاه طرفداران سری جنگ ستارگان، محبوب‌ترین سلاح لایت سیبر ( Lightsaber ) یا شمشیر نوری ست که قدرت‌های فوق العاده‌ای دارد و هیچ ماده‌ای نمی‌تواند در مقابل این سلاح بایست طوری که توانایی این را دارد تا جلوی بسیاری از بلستر‌ها و سلاح‌های ویرانگر را بگیرد. سلاحی که به نوعی نشانه‌ی مبارزان جدای و سیت می‌باشد. در ادامه می‌خواهیم درمورد این سلاح و منشأ آن، یعنی کریستال کایبر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
Creators 4 Comics

کمپین Creators 4 Comics به کمک کمیک‌ها می‌آید!

صنعت کتاب‌های کمیک مانند دیگر صنایع تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته و این ویروس سبب تعطیلی فروشگاه‌های کمیک شده است. به موجب این حادثه پویشی در فضای مجازی توسط خالقان کتاب‌های کمیک آغاز شده به نام Creators 4 Comics. قصد داریم به چند مورد از باحال ترین توییت‌ها با این هشتگ نگاهی بیاندازیم، باما همراه باشید.

ادامه مطلب »
کمیک چیست؟

کمیک چیست؟

اگر شما جزء آن دسته از آدم‌ها هستید که نمی‌دانید کمیک چیست و اسمش را در اخبار، مجلات، انیمیشن‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌ها شنیدید، بهتر است این مقاله رو با دقت مطالعه کنید.

ادامه مطلب »