همه کتاب های کمیک موجود شد!!! – جشنواره کالکتورها

با توجه به درخواست‌های مشتریان عزيز سرزمین داستان‌های مصور، انتشارت همراهان جوان برای حل مشکل ناموجود بودن برخی از شماره‌های کمیک‌های این نشر، دست به کار شد.

یکی از تفریحات طرفداران کمیک در سرتاسر دنیا،‌ جمع کردن تمامی شماره‌های یک مجموعه کمیک است. برای همین بارها در اخبار شنیدیم که فلان جلد از فلان مجموعه کمیک با قیمت چند هزار دلاری فروخته شد. اینکه آدم تمامی شماره‌های یک مجموعه کمیک را در کتابخانه‌اش داشته باشد، کاری بسیار لذت بخش است.

نشر همراهان جوان به عنوان برترین ناشر تخصصی کتاب‌های کمیک در ایران، تا کنون بیش از ۱۰۰ جلد کمیک را به دست علاقمندان به این سبک از کتاب‌ها رسانده، اما بدیعی ست با وجود شرایط حاکم بر کشور برخی از شماره‌های قدیمی از دسترس خارج شوند. از این به بعد شرایط فرق می‌کند، چرا که این نشر تصمیم دارد تا هر ماه در دو روز دهم و یازدهم، هر عنوان کمیکی که خوانندگان توانایی پیدا کردن آن را ندارند، را ثبت سفارش کند و در مدت زمان تقریبا ۲۰ روز این کتاب‌ها را به دست مشتریان برساند که این یعنی تمامی مجموعه‌های گذشته و محبوب، یعنی بن تن، داستان های اردکی، گیسو کمند، باب اسفنجی، سونیک، پرندگان خشمگین، میکی موس، یخ زده و… برمی‌گردند.

شرایط این جشنواره به شرح زیر می‌باشد:

این جشنوار در دو روز دهم و یازدهم هر ماه برگزار خواهد شد. کتاب‌هایی که در دسته بندی “ جشنواره کالکتورها “ قرار دارند جزو این جشنواره هستند و اگر این کتاب‌ها در سبد خرید قرار گیرند، آن سفارش نهایتا آخر ماه تهیه و آماده سازی می‌شود و سپس به سرعت پست خواهد شد. پس از اتمام مدت زمان جشنواره، این کتاب‌ها مجدد تا ماه آینده ناموجود می‌شوند.

به این شکل شما می‌توانید تمامی شماره‌های یک مجموعه از کمیک را در کتابخانه خود داشته باشید. همچنین این نشر بیان کرده که به مناسبت این جشنواره، خبرهای جدید دیگر نیز در راه است که به محض دسترسی به این خبرها، به سرعت اطلاع رسانی خواهد شد.

در صورت وجود شرایط و یا اخبار جدید، در این صفحه بروز رسانی صورت خواهد گرفت. در ادامه می‌تونید ویدیو معرفی این جشنواره رو مشاهده کنید.

>> خرید کتاب‌های کمیک این جشنواره <<