فروش ویژه

بسته سه شماره کمیک الکترونیکی محیطبان کوچک

The Little Forester Digital Comics
ویژگی‌ها
زبان: فارسی
تعداد صفحات: ۷۲
ژانر: ماجراجویی
گروه سنی: ب, ج
نویسنده: یگانه مقدم

مجموعه کتاب های کمیک ( داستان مصور ) محیطبان کوچک، نام اولین مجموعه ایرانی انتشارات همراهان جوان است که به دست هنرمندان ایرانی خلق شده است. داستان این مجموعه درباره‌ی پسری نوجوان می‌ باشد که برای حفاظت از محیط زیست به پا می‌ایستد. این کتاب به قلم یگانه مقدم و طراحی مرضیه میثمی آزاد ساخته شده است.

35% 55,000 تومان
- +

توضیحات

بسته سه شماره کمیک الکترونیکی محیطبان کوچک

مجموعه کتاب های کمیک محیطبان کوچک ( داستان مصور ) ، به قلم و دستان توانمند هنرمندان ایرانی با استفاده از بروزترین روش طراحی، منتشر شده است. این مجموعه به قلم یگانه مقدم و توسط مرضیه میثمی آزاد طراحی شده است. در تمامی مراحل ساخت و تولید این مجموعه از بخش اسکریپت نویسی تا طراحی و رنگ آمیزی صفحات سعی نموده‌ایم تا داستانی از جنس بچه های ایران و ایرانی بسازیم با این هدف که به بچه هایمان یاد دهیم تا در حفاظت از محیط زیست کوشا باشند.

خلاصه داستان: امید پسری اهل روستا در غرب ایران است. او هر روز در راه مدرسه محیط اطراف، جنگل و حیوانات را تماشا می‌کند. پدرش به او یاد داده که محیط زیست چیزی ست که ما انسان ها به آن احتیاج داریم، پس باید تمام تلاشمان را برای حفاظت از آن بکنیم. پس بنابراین، امید و دوستانش هر وقت که زمانش باشد به حیوانات کمک می کنند و جلوی هر کسی که بخواهد به محیط زیست آسیب بزند خواهند ایستاد.

این بسته شامل جلد اول، دوم و سوم این مجموعه به صورت الکترونیکی می‌باشد که می‌توانید داخل سایت مطالعه کنید.

پس از خرید این محصول فایل پی‌دی‌اف راهنمایی مطالعه کتاب را حتما مطالعه کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال با ما تماس بگیرید.

توضیحات تکمیلی

زبان

فارسی

تعداد صفحات

۷۲

ژانر

ماجراجویی

گروه سنی

ب, ج

نویسنده

یگانه مقدم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.